Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Dag 23 Seattle

Zie zo, nu iedereen in Nederland naar het voetballen zit te kijken en wij net via de radio horen dat het 2-0 voor Duitsland staat, zijn wij net klaar met de camper schoonmaken en de koffers inpakken. Dit is dan ook ons laatste verslag op deze website. Nog even wat cijfertjes over onze reis We hebben totaal 5030 km gereden We hebben 15 keer getankt. 1331 liter benzine verbruikt Is dus 1 liter op 3,8 km We hebben op 14 verschillene campings gestaan. De laagste temperatuur is geweest -1 C De hoogste temperatuur is geweest + 36 C We hebben slechts een 1/2 dag regen gehad en 1 dag bewolkt met af en toe motregen. Wij bedanken iedereen voor de leuke reacties Zaterdag ochtend om 8:30 uur hopen wij weer voet op Nederlandse bodem te zetten. Groeten P( Paul) M (Mechtild) A (Alie) en  H (Hans)

Reacties

Reacties

Joke-Marie

Jammer voor jullie dat het er weer op zit, het was volgens mij een super mooie reis, leuk dat wij er zo van dag tot dag van mochten meegenieten. Liefs Frank en Joke-Marie

Kees en Wilma

Mooie verhalen en foto's. Leuk dat wij hiervan konden meegenieten. Goede reis naar huis.
Gr. Kees en Wilma.
ps: mochten jullie op de terugreis toch nog een beer tegenkomen, graag wel een foto.

Paul Brouwer

Bedankt voor de verhalen en foto's. Goede reis terug.

Jannie.

Het zit er weer op voor jullie.ik vond het leuk om deze reis mee te beleven via de computer,bedankt voor alle berichten en foto's.Hans ik krijg van jou nog wel een schrijven als je de film in elkaar hebt geflanst he?Ik kom beslist kijken .H.A.M.P.Een goede reis terug naar ons kikkerlandje ,en tot ziens.Hartelijke groeten van Jannie.

Marjo Arts

Leuke verhalen, mooie foto's. Jullie reis zit er weer op. Een ervaring rijker.

Een goede terugreis en tot snel ergens op een Goldwing evenement.

Anneke

Ik wens jullie een goede reis, zonder problemen, zodat er niet een verslag extra bij moet komen zoals in 2009.

Rene

Ik heb vol genoegen jullie verhalen gelezen en foto's bekeken.
Een mooie reis met veel variatie. En als ik een keer beren wil zien, dan weet ik waar ik (niet) moet zijn.
Welkom terug in het kikkerland.

Anouk, nichtje Mechtild

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt! Gaaf hoor! En wat hebben jullie trouw verslagen geschreven en foto's erbij gedaan. Erg leuk om te lezen en zien! En toch nog een beer (wij hebben dat in Canada ook gehad; 1 beer gezien op het moment dat je het niet meer verwacht!).
Hopelijk hebben jullie een goede terugreis gehad.
Wij hebben een super feest gehad zaterdag, jammer dat jullie er niet konden zijn, maar vergeleken met deze reis hebben jullie niks gemist hoor!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!