Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Dag 21 Rimrock-Seattle

Na een rustige nacht aan de Tieton rivier om 9:00 uur vertrokken. Het weer is boven verwachting prachtig. Al snel komen we aan bij Mount Rainier Nat Park. Het is weer een onvoorstelbaar mooie route, we gaan eerst een weg omhoog die we gisteren vanaf de andere kant alweer niet konden bereiken vanwege de vele sneeuw. Naarmate we de top naderen ligt er steeds meer sneeuw, werkelijk  meters hoog. Bij de wegafsluiting omgedraaid en dezelfde weg weer terug gereden, zeker geen straf hoor. Daarna gaan we langs de parkranger het park in, ook hier weer vele prachtige momenten, waarbij Mount Rainier bijna overal als een grote witte sneeuwtop zichtbaar is en boven het landschap uitsteekt a la Kilimanjaro Als we na enige tijd een rivier overgaan, roept P dat hij een poema op een steen in de rivier ziet staan, dus wederom op het ho ijzer en in de volle galop met camera's terug gerend, zover je bij ons van rennen kunt spreken natuurlijk,  Maar ook hier weer,  had deze poema blijkbaar een afspraak met de beren, en wel dat hij zich niet meer zou laten zien. Ook nog een mooie trail gewandeld naar box canyon, prachtig. We beseffen nog niet echt dat dit ons laatste hoogtepunt van deze reis zal zijn. We hebben nu namelijk alle 9 geplande parken gehad van deze reis. Welke de mooiste is, we kunnen het werkelijk niet vertellen, ze hebben allemaal hun eigen bijzondere schoonheid. Nadat we de uitgang van het park zijn gepasseerd, komen we al snel weer in de drukte van het stedelijk gebied terecht. We besluiten dan ook om maar door te rijden naar Seattle, waar we dan nog 3 nachten op een zgn KOA camping zullen verblijven, morgen staat een bezoek aan de stad Seattle op het programma, overmorgen een rustdag en opruimen van de camper, en inpakken koffers. Want donderdag moeten we voor 10:30 uur de camper hebben ingeleverd.

Joke-Marie

Jeetje wat hebben jullie veel gezien zeg. Wat een afwisseling in de natuur prachtig. Geniet nog van jullie laatste dagen liefs van ons

Jannie.

Holy Mozes.Een beer en een poema gespot en dan te laat om het vast te leggen op de gevoelige plaat.Dat is erg jammer.maar ik geloof je op jou woord hoor.Veel sneeuw en heel veel regen daar? Och ,achter de wolken schijnt altijd de zon!!!Veel reisplezier verder,en tot de volgende keer.bye,bye,zwaai,zwaai.

Anneke

Nou moeten jullie niet gaan overdrijven,en denken ze geloven dat we een beer hebben gezien,nu gaan we nog meer opnoemen zoals een poema. We zijn niet echt achterlijk hier. Er kan drank in het spel geweest zijn, of het is iets wat de hersenen na zo'n inspannende reis (op zoek naar beren) verkeerd registreren, en heb je gewoon een schildpadje op een steen in het water gezien. Heel veel plezier verder, en we kunnen niet wachten tot de filmavond.

Daktari

Anneke, Speak for yourself

Annet

Het zit er alweer op voor jullie, wat een fantastische reis! Bedankt voor de leuke verhalen, zodat we hier op kantoor met regen buiten, het konden meebeleven!
Goede reis terug!
Annet

Paul

Annet, bedankt. Ik hoop beter weer mee te brengen. Tot donderdag.