Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Dag 12 Torrey-Thayne

Vandaag een beetje op tijd eruit, 7:00 uur, want we willen niet te laat op de camping aankomen, vandaag is slechts een verbindingsroute richting Yellowstone. Dat is vanaf Torrey nog zo'n 600 km, en die afstand willen we in 2 dagen rijden. We zien wel waar we gaan overnachten, zal zo rond  de 300 km zijn dus. De route is prachtig we rijden door een groen berglandschap, we komen op hoogtes tot wel 2800 meter vandaag, en we  zien dan ook de eerste sneeuw van dichtbij. Ook komen we door mooie stadjes met prachtige huizen , en hier lopen zelfs de herten gewoon door de stad, Overigens houden ze hier er niet van om dode herten die zijn aangereden op te ruimen, we hebben er de afgelopen dagen al diverse langs de weg zien liggen namelijk. Na een voorspoedige tocht komen we dan aan bij een camping, Flat Creek RV park in Thayne Wyoming. Nou de toevoeging park is wat overdreven , het is een hillbilly camping ,niet te kort. Als we de camper hebben geplaatst , blijkt A bijna op een slang te trappen die door het gras kruipt. Het is er wel een van minimale afmeting , formaat grote regenworm maar toch. Een jonge ratelslang zal ook wel giftig zijn, dus H besluit het toch maar even te gaan vragen bij grandma Hillbilly , conclusie deze slangen zijn ongevaarlijk. Maar de dames hebben toch liever een ander plekje, dus maar weer verhuizen naar een andere plek. Morgen verder naar Yellowstone

Harold

Wat een avonturen allemaal! Geweldig om te lezen en ondersteunt door mooie foto's. Leuk je (P) gister te hebben gesproken. Groeten aan allemaal van harnatliz.

Jannie.

Hallo Hans-Alie-Paul-Mechteld.Heb net jullie verslag gelezen + film van de camper bekeken.Mooi veel ruimte,een douche enz.alles erop en eraan,wat een luxe zeg.Geniet nog maar even,en erg fijn dat ik mee mag genieten van al die mooie plaatjes en verhalen.Hartelijke groeten van mij voor jullie.Veel plezier verder,en ik wacht op het volgende verslag+foto's.

Debby

Hoi Paul&Meg, Hans&Alie, We hadden nog niets laten horen, maar we volgens jullie verhalen vol enthousiasme! Heel veel plezier nog.
groeten, Arjan, Debby en Hannah

P&M

Hoi Arjan, Debby en Hannah,

Leuk dat jullie ons volgen. Een fantastische ontdekkingsreis die ik iedereen aan kan raden. We houden jullie op de hoogte. Oh ja, de groothoek - en telelens zijn fantastisch!

Rene

De reis loopt voorspoedig. Onderweg naar Yellowstone.
Kijk uit voor de beren en de grootste vulkaan daar.

Hans

Nou René nog geen beer gezien hoor, alweer niet