Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Dag 9 Bryce Canyon-Torrey

Vandaag opgestaan zonder wekker te zetten, ondanks dat werden we 7:30 gewekt door het nummer One van Metallica. H kon nl niet meer slapen en vond het nodig dit op  te zetten op de IPad. Na het ontbijt vertrokken naar Bryce Canyon, slechts een ritje van 10 km. We bezoeken hier Sunset point en hebben hiervandaan de prachtige wandeling Navajo trail gelopen, een korte maar behoorlijk zware wandeltocht aangezien je over een afstand van 2 km een behoorlijk hoogteverschil moet overbruggen. Je daalt eerst af naar de bodem van de canyon en moet daarna datzelfde stuk uiteraard weer omhoog. Daarna gaan we naar Bryce point en naar Inspiration point. Het ene uitzicht is nog mooier dan het andere, Jaap Kooyman zou zeggen dit uitzicht maakt alle andere uitzichten overbodig. (ken je klassiekers) Daarna besluiten we de rit naar Torrey bij Capitol Reef Nat Park alvast te maken , een kleine 200 km via de overweldigend mooie weg Grand Staircase Escalante . We komen rond 16:00 uur aan op de camping in Torrey, waar we beschikken over een eigen prive douche. P bakt vandaag weer lekker aardappelen met een hamburger en sla erbij. H heeft nog even een gesprek aangeknoopt met de Texaanse buurman , die hier met een camper van naar schatting 1 miljoen dollar staat, met daarachter een gigantische GMC four wheel drive auto, met de bedoeling deze camper van binnen eens te mogen bekijken, maar ja deze uitnodiging bleef achterwege natuurlijk, wie wil H nu in zijn huis hebben. we hebben het verder heel gezellig , de dames zitten de hele avond op de IPad spelletjes te spelen , P zit met zijn laptop weet niet wat te doen, en ik H moet maar zien hoe hij zich vermaakt. Ja mensen het leven voor een auteur gaat niet over rozen.

Wout en Dineke.

Hallo vakantiegangers,

Het ziet er allemaal nog steeds super uit daar.
Roept weer heel veel goede herinneringen op.
Leuke mensen in Kanab en een heel mooi rv park.
Jullie maken weer een geweldig mooie trip, geniet er maar van.
Veel plezier toegewenst uit Lunteren.

René

Ja H(ans). Het scherm van mijn laptop is ook gesneuveld.
Ik weet hoe het is om laptoploos door het leven te gaan.
Nu is Corinne af en toe wel de hare kwijt, maar och.

Frank en Joke-Marie.

Wat een prachtige foto's hebben jullie weer, en dan de reis verhalen erg gezellig om jullie zo te volgen.

Laurens

Wat een mooie trip maken jullie. De foto,s die jullie ons laten zien zijn geweldig, wat een indruk moet doet allemaal op jullie maken. een prachtige reis , meer kan ik niet zeggen, zo mooi is het. Groetjes

Paul

Hoi Laurens, deze trip is overwelming om het maar eens in goed Nederlands te schrijven! Ik wens jou ook alvast een fijne vakantie en tot in juli!

Marjo Arts GL1800candyred

JaJa Hans echt afzien daar !