Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Dag 6 Grand Canyon-Monument Valley

Na een zeer koude nacht, bleek dat de waterleiding van de camper bevroren was. Onze waterslang was hierdoor geen slang meer maar een paal, gelukkig brak al snel de zon door, dus tegen de tijd dat we weg wilden was hij ontdooid We hebben het dan ook behoorlijk koud gehad vannacht. Maar goed vanavond zal het wel warmer zijn hopen we. Vandaag gaan we zo'n 300 km rijden, eerst nog een stuk langs de Grand Canyon. Daarna via Tuba City naar Monument valley, een mooie afwisselende rit. We moeten daar ruim voor half 2 zijn , want we willen een rondtour van 2,5 uur door de valley maken en die start om half 2. Om 12:45 uur zijn we ter plaatse, mooi op tijd dus, maar dan besluiten we om een uitgebreidere tour te maken van ruim 3,5 uur, en die start pas om 15:45 uur. Dus kunnen we ons rustig  installeren op camping gouldings. Omdat we pas rond 19:30 terug zullen zijn , maakt Alie alvast het avondeten klaar,zodat we na de tour direct aan kunnen vallen, vandaag Chili Con Carne. De rondtour is werkelijk fabelachtig, ondanks dat H&A hier al geweest waren , hebben zij ook weer veel nieuwe indrukken opgedaan. Het was weer een prachtige dag.

Jannie van Hummel

Hallo fam. lentjesBedankt voor de leuke verhalen.Jullie waterleiding was bevroren,nou hier vallen de mussen zowat dood van het dak.Was de chili concarne lekker na al die uitstapjes en vermoeiende wandeltochten?Vast wel.De foto's zijn mooi,ik ben blij dat ik op deze manier Amerika kan bekijken.Groeten voor Hans,Alie en Richarden Mechteld van Jannie van Hummel.

peter

wat een mooie foto,s en het reis verslag volgen wij iedere dag. hopende op geen koude nachten meer. hans ik heb skype geinstalleerd. dus we kunnen via skype kommuniseren

Paul Brouwer

Wat een prachtige reis maken jullie. We genieten van de verhalen en de mooie foto's.

Marjo Arts GL1800candyred

He Hans, volgens mij hebben jullie vaker iets bevroren gehad. Wat een temp verschillen daar.

Geniet ervan en kom heelhuids weer terug.

Groetjes uit Sambeek

Marjo en Annemieke