Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Dag 5 GrandCanyon

Vannacht voor het eerst een koude nacht gehad. H&A waren al weer om 4:45 uur wakker, dit kwam mede doordat de plaatselijke reinigingsdienst het zo nodig vond om achteruitrijdend de vulnisbakken te legen, het piepte ons daarom in de oren. Maar goed H heeft zijn tijd goed besteed door het verslag van gisteren te maken. Uiteindelik toch pas om 7:30 uur opgestaan, het waait behoorlijk buiten, dat belooft niet veel goeds voor de helikoptervlucht van P&M Na het ontbijt zijn we naar het vliegveld gereden om te kijken of er uberhaupt gevlogen wordt vandaag, maar helaas het zit er niet in. Daarna zijn we naar het IMax theater gegaan, waar een film speelt over de ontdekking van de Grand Canyon door John Wesley Powel. Een zeer indrukwekkende film, en een goed alternatief voor een helikoptervlucht. Na de film naar de Grand Canyon, nou daar hadden we niet op gerekend, een file voor de ingang van heb ik jou daar. Komt natuurlijk omdat het zaterdag is, ook blijken alle parkeerplaatsen vol, zeker voor een RV van 10 meter. Dus dan maar naar een andere lokatie, gelukkig is daar wel plaats. Van hieruit naar de shuttle bus gelopen , en daarmee langs de rim van de canyon gereden , bij alle 8  uitzicht punten zijn we uitgestapt en hebben van het overweldigende uitzicht genoten. Daarna terug naar de camping, toen eerst maar even douchen, met muntjes, H staat net in z'n adams kostuum, werpt er een quarter in en wat denk je geen water, gloeiende gloeiende dus aankleden maar weer en naar een andere douche, het hele ritueel opnieuw , yes er komt water uit, dus ff voelen hoe warm het is, op het briefje wat er bij hangt staat speciaal voor mensen met een iets minder dan gemiddeld IQ "na inwerpen munt koud water bijvoegen tot juiste temperatuur bereikt is" nou je raadt het al steenkoud water, voordat het water ook maar iets warm wordt is het muntje op, affijn 3 munten verder kan er eindelijk begonnen worden met douchen. 's avonds  zijn we om de stress te vergeten en te voorkomen dat we nog slanker worden maar een Pizza wezen eten, en daarna hebben we een fles wijn soldaat gemaakt.

GL1800white2012

jullie hebben toch wel een douche in die camper van 10 meter lang?

Joke-Marie

Wat een mooie foto's weer.jammer van de heli vlucht, volgend jaar maar in de herhaling. Wij houden het maar op fietsen. Gaan vandaag naar Friesland om de elfsteden te fietsen (in 5 dagen) liefs

Jan-Willem

Nou moet je je ineens niet zo uitsloven met dat douchen, Hans. Want als ik je op je werk zo ruik, sta je thuis ook niet zo vaak onder de douche.........hehehe.

Maareh, toch een vriendelijke groet van mij en veel plezier nog!!

Paul en Mechtild

Is dit de wel bekende hint??

Paul en Mechtild

Ik had het natuurlijk tegen Joke Marie

Jannie van Hummel

Hallo alle 4 .Mooie foto's leuke verhalen.Veel reisplezier verder .Ik kijk uit naar jullie volgende bericht.