Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Laatste briefing vóór de grote reis

Vandaag komen we vermoedelijk voor de laatste keer bij elkaarvoordat we elkaar weer zien op Schiphol op 22 mei. De laatste uitwisselingen vinden plaats zoalshoeveelkleding nemen we mee en welke boodschappen nemen we mee vanuit Nederland. Nee, we nemen geen aardappels (piepers) mee anders wordt het misschien te zwaar voor het vliegtuig (!). Om te voorkomen dat ze denken dat we de boel komen versierenbesluiten we ook om maar geen hagelslag mee te nemen (even nadenken). Wat nemen we wel mee? Uiteaard goede Hollandse kaas, sambal (ook zo lekker Hollands), klompen, oh nee ander schoeisel. Nou je snapt wel hoe deze avond verliep......

Nee, we zijn echt klaar om te gaan, jammer dat we nog veel vrije tijd moeten steken komende weken in werken. Oh ja, Mechtild en Paul gaan maandagavond 21 mei al naar Schiphol aangezien de teinenloop de laatste tijd erg te wensen over laat naar Schiphol (buiten de schuld van Paul natuurlijk!).

We hebben even gekeken waar onze stoelen zich bevinden in het vliegtuig en waar de toilet is (speciaal voor Alie). Als laatste hebben weal ingechecked bij Moturis onze camperverhuurder, zodat we bij ophalen snel weg kunnen (hopelijk).

Nou zoals je ziet zijn we echt klaar om te gaan, nu alleen de koffers nog inpakken. Hou jullie op de hoogte hoe dit is verlopen!

Rene

check, check, dubbel check.
Jullie zijn er klaar voor.

patricia

een hele fijne vakantie,en we gaan jullie zeker volgen.
LiefsXxx Patrica,Tom en kids

Jan en Wilma

Leuk om jullie te mogen volgen, wij wensen jullie een hele goede gezellige en fijne reis toe. groetjes Jan en Wilma