Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Dag 2 Las Vegas

Zo de eerste nachtrust alweer achter de rug, maar we zijn jullie eerst nog wel een stukje van gisteren schuldig. Gisteren dus een taxi genomen naar het Excalibur hotel op de strip in Vegas. Ook daar eerst weer even in de rij gestaan om in te checken, dat kun je verwachten natuurlijk met 6000 kamers. We hebben kamers op de 18e verdieping naast elkaar met uitzicht op het zwembad en de parkeerplaats, beetje jammer natuurlijk. Na even lekker gedoucht te hebben, en de kurze hose aangetrokken te hebben, want het is hier toch nog ruim 30 graden in de avond, zijn we rond 19:00 uur de strip opgegaan, het was inmiddels ook al aardig donker geworden, en dat is toch wel het mooiste. H die weet de weg (denkt ie) hij stelt voor om niet al te ver te lopen vanavond, en niet verder dan Ceasars Palace te gaan, onderweg komen we o.a. langs New York-New York, MGM , Paladium, Monte Carlo en langs de prachtige fonteinen show van het Bellagio, gek genoeg hadden H&A deze ook nog nooit bekeken, daarna naar Ceasars Palace inmiddels waren we al aardig aan ons conditionele einde aanbeland, want dat niet te ver lopen van H was toch inmiddels al een aardige tippel geworden.Na ons vergaapt te hebben aan de overdadige bouwstijl binnen en wat verfrissende lemonade te hebben gedronken, via de andere kant van de strip teruggelopen naar ons hotel. Kapot moe om 23:00 lekker ons bedje opgezocht.

Berrie

Goed verhaal. lekker kort ook. Maar je gaat toch niet in de korte broek in casino's rondlopen. Ze hebben daar airconditioning, alleen al om zulke smakeloze taferelen te voorkomen. Gok ze.

Paul

klopt Muis, ik heb ook verzocht aan Hans om zijn driekwarts broek aan te trekken om erger te voorkomen! Tenslotte zijn mijn gesprierde kuiten toonbaar :)

carola

wij zijn dit weekend in vegas geweest.
mijn voeten zijn nog steeds pijnlijk hahaha! wel erg leuk lm te zien he?

Harold

Hey bruur, ben ik mijn multitool kwijt? haha. Lekker omslachtig verhaal allemaal! veel plezier.

wil en ton

sjongejonge wat een onderneming
als ik het goed begrijp zijn jullie H / A en P/m als bijna bek af voor de mooie trip gaat beginnen
Maar volhouden hoor het gaat na Las Vegas rustiger worden
Groetjes