Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis.
Vanaf 20 mei 2012 zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waarwij zijngeweest!
Meer informatie overons en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wijzien jullie graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Hans & Alie en Paul & Mechtild

Berrie

Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. toch?
Ik verheug mij er al weer op en wens jullie veel plezier.

Anneke

Zo dacht ik er ook over. Ook ik geniet weer van die verhalen, want reis je met Hans dan maak je zeker wat mee.

Jacqueline. Hans.

Hoi hoi, jongens en meiden, wij verheugen ons nu al op jullie verhalen. Zal zeker weer een fantastische reis worden!!!!!!..........

Wil en Ton Herveld

Eerst even naar Hans
Geweldig knap hoe je deze Reislog in elkaar gedraaid hebt en ook wij zullen er gebruik van maken
Laat de verhalen en foto's maar doorkomen
Voor Paul duurt het toch al te lang die
zit dagelijks te popelen om te vertrekken
Veel succes met de verdere voorbereiding

Paul

en niet alleen Paul, ook Mechtild staat al klaar. Ze was de koffers al aan het luchten!!!

Mechtild

Ha Ha leuk hoor! Lig er nu al nachten wakker van . Nee hoor super veel zin in!!!!

Kees en Wilma

Hoi families Lentjes, een hele fijne vakantie. We zullen jullie zeker volgen. We zijn nu al benieuwd naar de foto's en ervaringen.
Hans, Jullie reislog ziet er (verwacht-) prachtig uit, goed gedaan jochie :-)

Wil en Ton Herveld

Wil en ik hebben Zondag al persoonlijk Mechtild en Paul een hele goede vlucht gewenst
En Hans en Alie
Dat wensen wij jullie via deze weg ook
Dus maak er een hele fijne vakantie van
Groetjes
Wil en Ton

Joost Werner

Ha Mechtild en Paul,

Heel veel plezier in Amerika.

Groet,

Joost