Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Dag 13 Thayne - Yellowstone Nat Park

Na alweer een goede nachtrust, rond 9:30 uur weggereden voor de rit naar Yellowstone Nat Park. Eerst maar weer tanken, dit is de 7e tankbeurt en we hebben nu totaal  685 liter getankt, de kilometer stand staat nu op 2457 km. Lekker zuinig toch zo'n camper :-) Na een prachtige rit komen we aan in Jackson Hole , een leuk toeristisch plaatsje. Na hier wat te hebben rondgeneusd, zijn we verder gereden richting Yellowstone, maar voor dat je daar aankomt kom je eerst nog door Grand Teton Nat Park , ook erg mooi, veel hoge besneeuwde bergen, ook veel herten gezien Plotseling staan er langs de weg 10 tallen auto's en mensen, dit betekent meestal dat er een beer gespot is, dus wij de woonwagen ook langs de kant gezet. We hebben zeker 10 minuten staat turen zelfs met verrekijkers, geen beer te zien, niemand zag wat, ondanks dat stonden er een paar Duitsers nou die zagen hem wel hoor, met het blote oog. Ja natuurlijk.  Daarna door gereden naar het bezoekerscentrum van Grand Teton, ook daar hebben de dames weer een koelkastmagneet gekocht. Toen door naar ons hoofddoel Yellowstone NP . We staan nu op camping Fishingbridge in het park, morgen en overmorgen zullen we hier in het park rondrijden. Totaal zullen we dan in het park zo'n 350 km afleggen we zullen veel geisers gaan zien, en hopelijk ook veel wild, met name beren. Onze uitvalbasis zal dan in  het plaatsje West Yellowstone vanaf  camping Grizzly RV  zijn. Helaas is hier in het park geen internet voorhanden , dus wordt dit verlag 1 dag later geplaatst.

Marjo Arts GL1800candyred

Zo, zo'n camper lust hem wel. Wat zit er voor een motor in en wat kost de brandstof in Amerika momenteel ?

Groetjes en nog veel plezier