Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Dag 11 Torrey - Salt Lake City

Vandaag staat ons een overbruggingsroute te wachten van 340 km Rond 9:30 uur zijn we vetrokken, het is een prachtige rustige route, de eerste helft zit P achter het stuur, we vorderen snel, het landschap is een mengeling tussen Duitsland en Oostenrijk, we zien zelfs sneeuw op de bergen, ondanks dat het toch ruim 30 graden is. Halverwege zoeken we een Wal-Mart op voor de nodige levensmiddelen, want we zijn aardig door onze proviand heen. Meteen maar weer een heerlijk broodje bij de Subway gegeten. Als we bij Salt Lake City zijn moet H nog even langs een Honda dealer, om een aantal sets remblokken voor zijn  speeltje en dat van een vage kennis  te kopen, want die zijn hier 1/3 van de prijs in Nederland, en ons Nederlanders bint nu eenmaal zunnig. De verkoper aldaar probeerde H meteen nog een nieuwe Goldwing aan te smeren voor weinig, slechts $30000 , H besloot er toch nog even over na te denken. Afgesproken is dat hij de verkoper in 2024 laat weten of hij tot de koop overgaat. Het plan om nog door het centrum van Salt Lake City te rijden hebben we maar laten varen, aangezien dit precies in het spitsuur viel. Dus op naar de camping, het is een prachtige camping, op een iets minder mooi gelegen plek . Ook is hier sinds de vorige keer een snelweg geopend, die er redelijk dicht langs loopt, benieuwd hoe dat vannacht gaat.