Met familie in een camper van Las Vegas naar Seattle in 2012

Dag 3 Las Vegas-Bullhead City

Vandaag worden we om 7:30 uur op gehaald door de camperverhuurder bij het hotel. 3 kwartier te laat staat hij voor de deur. Na alle administratieve rompslomp, we krijgen een 2012 camper met 25000 miles op de klok, alles ziet er perfect uit, en de koelkast en de dak airco werken ( dit laatste ter info voor Berrie en Anneke)  Maar er blijft natuurlijk altijd wat te zeuren over want A mist wel een bezem. :-) daarna rond 10:00 uur weggereden. Eerst maar naar de Walmart voor de nodige boodschappen. Na 1,5 uur rondcrossen en zoeken in deze gigantische supermarkt, hebben we 2 karren boordevol boodschappen. Dus met 85000 plastic zakjes terug naar de camper. Het went al weer snel het rijden met de RV . Eerst naar de Hooverdam de grootste stuwdam van Noord Amerika. Het valt H en A op dat het waterpeil van lake Mead alweer meters gezakt is sinds 3 jaar geleden. Dat is goed te zien aan de witte rand op de bergrand.  De onvoorstelbare elektriciteits afname van Las Vegas i.c.m. de weinige regenval van de laatste jaren veroorzaakt een behoorlijk probleem denk ik. De nieuwe brug over de kloof is nu ook helemaal klaar en in gebruik genomen, hierdoor hoeft niet al het verkeer meer over de dam, ook heb je vanaf deze brug nu een prachtig uitzicht op de Hooverdam. Helaas kon A de moed niet meer opbrengen om mee omhoog te lopen. Daarna zijn we vertrokken voor en rit van zo' n kleine 200 km door de woestijn naar Bullhead city , daar willen we overnachten, de eerste camping waar we ons rond kwart voor zes melden, is de receptie gesloten en nergens een mogelijkheid om jezelf via een envelop aan te melden wat in de US zeer gebruikelijk is namelijk. Dan hangt er een lijstje of plattegrond van de camping met plaatsen die je kunt nemen, vervolgens vul je wat gegevens in op een envelop, zoals naam, kenteken camper etc. het verschuldigde bedrag erin , die je dan vervolgens in de brievenbus van het kantoor deponeert. Gelukkig is iets verderop nog een camping, ook deze receptie is al gesloten, maar hier lukt het wel via de beproefde envelop methode, dus staan we nu op een bloedhete camping voor de eerste overnachting. Maar niet voor dat we de eerste koude Budweisers en een pan heerlijke spaghetti hebben opgemaakt.

Berrie en Anneke

Heb je gedacht aan de kortingskaart van de Walmart. En de spaghetti was waarschijnlijk heerlijk omdat deze niet gebroken was? Heerlijk om te lezen weer.

Frank en Joke-Marie

Wat ziet het er allemaal mooi uit zeg leuk om jullie zo te kunnen volgen.liefs we kijken al weer uit nar de volgende foto's en verhalen

Berrie en Anneke

Ik mis een verslag van jullie 2e dag in Las Vegas. Wat is daar gebeurd wat wij niet mogen weten? Hebben jullie de hele dag in de Outlet doorgebracht en daar nu spijt van of hebben jullie zoveel geld verdiend met gokken dat wij dat niet mogen weten? garoet en geniet van de mooie dingen, Berrie

Berrie en Anneke

het is nog vroeg en ik kijk nog niet al te helder uit mijn ogen,